Quadient blir bronsemåke
FKH partner for første gang med sine interaktive skjermer
Quadient er et internasjonalt selskap som spesialiserer seg på postutstyr, automatisering av forretningsprosesser og kundeopplevelsesadministrasjon. Det ble opprinnelig grunnlagt som Neopost. Quadient har mange satsingsområder, men ønsker gjennom samarbeidet med FK Haugesund å ha fokus på Clevertouch skjermene sine.
Quadient er representert i over 90 land og har nesten 6000 ansatte, men det norske hovedkontoret er i Oslo, men ønsker å styrke det lokale forhandlernettverket på Haugalandet og omegn. Daglig leder i Quadient Norge AS, Lars Espen Aasheim er fornøyd med å bli FKH-partner:
- Vi vil lansere Norges beste og mest innovative interaktive skjermer i nettverket til FKH, og ikke minst bidra til klubben som er en god ambassadør, representant og arena for B2B i regionen. Jeg ser frem til å få et godt salg, økning i antall kunder og ikke minst knallgøy fotball, forteller en entusiastisk daglig leder.
Også Jostein Grindhaug og Espen Bull Tornøe vil kunne bruke skjermene i kampplanlegging, taktikk og analyse. Skjermene er nemlig programmert til nettopp dette.
Quadient er for alle bedrifter – små og store, lokale eller globale.
Quadient anser hver kundeinteraksjon som kritisk. Det er en mulighet for å skape et meningsfullt samarbeid. Et øyeblikk for å gjøre en positiv innvirkning og for å nå målet om å gjøre en hver kunde til en merkevareadvokat.
I dette samarbeidet ønsker vi å sette fokus på våre Prisbelønte interaktive skjermer - CLEVERTOUCH – www.clevertouch.com
Interaktive skjermer er sentrale i vårt økosystem – en unik alt-i-ett brukeropplevelse som definerer måten vi kommuniserer og samarbeider på.
For mer informasjon om Quadient, besøk nettsiden her