Strømø Digital satser på FKH
Øker engasjementet.
April 2020 ble Strømø Digital stiftet av Camilla Klovning Strømø, midt i korona-krisen. Nå snart to år senere er Strømø Digital er et komplett lokalt digitalt byrå med syv ansatte. Hovedfokuset er å drifte og lage innhold i sosiale medier for lokale kunder, men de leverer også et bredt spekter av markedsføringstjenester – alt inhouse. I 2021 signerte Strømø Digital sin første sponsoravtale, men for 2022 går de for bronse.
– Vi har valgt å satse på FKH da vi er både stolte supportere og ønsker å bidra til vekst i klubben og den lokale idretten.
Ser verdien i PartnerHub
– Vi har i 2021 deltatt på ulike partnerarrangementer, og har fått god nytte av dette. Vi deltok blant annet på partnerarrangementet på Stord, som absolutt var en suksess. Ikke minst ble vi invitert på førpremiere på James Bond. FKH er virkelig flinke til å finne på spennende arrangementer for sine sponsorer. Vi venter alltid spent på neste invitasjon i vår mail-innboks, forteller daglig leder Camilla Klovning Strømø.
Et selskap i vekst
På kort tid har selskapet gått fra enkeltpersonsforetak til AS, og fra én til syv ansatte. Selskapet som har fokus på markedsføring av lokale bedrifter, har virkelig funnet sitt marked.
– Vi har ingen ønsker om å bli et stort byrå, men er helt klart i en vekstfase. Vårt mål er å bli en nisje innen digital markedsføring, hvor fokuset alltid er å gi kundene personlig service. Ikke minst ha dyktige og kompetente ansatte som følger med på utviklingen. Vi har derfor fokus på kompetanseheving av våre ansatte, og vi følger med på trender og hva som rører seg i markedet.
Les mer om Strømø Digital her